- Билим берүү программасынын мазмуну жана окуу методикалык камсыздалышы
1.1 Окуу планынын жана программалардын билим берүү стандартынын,базистик окуу планынын талаптарына, керектөөлөрүнө ылайык келүүсү.
- Мектептин уставы
- Мектептин күбөлүгү
- 2022-2023-окуу жылы үчүн базистик окуу планы
- Тарификация
- Педагогикалык кеешмелердин токтомдору
1.2 Окуу методикалык камсыздоонун билим берүү стандартынын талаптарына жана кызыктар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү.
- Окуу планы
- Мамлекеттик билим берүү стандарты
- Педагогикалык жана жардамчы персоналдардын иш милдеттеринин нускамасы
- Китепкана фондун текшерүү актылары
- Окуу китептерин алуу боюнча табыштама
- Китепкана ишинин анализи
- 2021-2022-окуу жылы үчүн китепкананын иш планы
- 2021-2022-окуу жылына окуу китептеринин ылайык келээрин салыштырып текшерүү
- Окуу китептерин берүү журналы
- Окуу китептеринин тизмеси
- Инвертардык китептер
- Китепкана фондун текшерүү актылар
1.3 Жетиштүү маалыматтык ресурстардын (окуучулардын контингентине, анын ичинде окутуу тилдерине карата окуу-методикалык адабияттардын фонду)болушу.
- Окуу китептерин берүү журналы
- Окуу китептеринин инвентардык китеби
- Окуу китептеринин тизмеси
1.4 Билим берүү программасынын жана окуу методикалык камсыздоонун мазмунун жакшыртуу максатында кызыктар тараптардын күтүүлөрүн, керектөөлөрүн жана канааттануусун мезгилдүү баалоонун жана маалыматтык коопсуздукту камсыздоонун колдонуудагы механизминин болушу.
- Билим берүүнүн мамлекеттик стандарты
- Предметтик стандарттар
- Компетенттүү окутууну ишке ашыруу жана окуучулардын жетишкендиктерин баалоо
2.1 Окутуунун пландаштырылган максаттарынын болушу.
- Педкеңештин биринчи протоколу(11.09.2021)
- Класстан тышкаркы иштердин планы
- Усулдук бирикме башчыларынын иш пландары:
- Физика, математика жана информатика усулдук бирикмеси
- Гуманитардык-эстетикалык илимдер усулдук бирикмеси
- Табигый илимдер усулдук бирикмеси
- Башталгыч класстарбоюнча усулдук бирикме
- Тилдер усулдук бирикмеси
- Календардык пландар
- Класс жетекчилердин календардык пландары
- Сабактардын план конспектилери
2.2 Окутуу тарбиялоо процесинде инновациялык технологияларды жана методдорду колдонуу
- Декадаларды өткөрүү графиги
- Физика, математика жана информатика усулдук бирикмесинин декадасын өткөрүү планы
- Гуманитардык-эстетикалык илимдер усулдук бирикмеси декадасын өткөрүү планы
- Табигый илимдер усулдук бирикмесинин декадасын өткөрүү планы
- Тилдер усулдук бирикмесинин декадасын өткөрүү планы (Англис тили жумалыгы)
- Башталгыч класстар боюнча усулдук бирикменин декадасын өткөрүү планы
- Декадалардын анализдери
- Физика, математика жана информатика усулдук бирикмесинин декадасынын анализи
- Гуманитардык-эстетикалык илимдер усулдук бирикмеси декадасынын анализи
- Табигый илимдер усулдук бирикмесинин декадасынын анализи
- Тилдер усулдук бирикмесинин декадасын анализи
- Башталгыч класстар боюнча усулдук бирикмесинин декадасын анализи
- Мугалимдин пайдаланылган методдору боюнча өздүк анализи
- Инновациялык технологияларды жана методдорду колдонуу менен өтүлгөн сабактар
2.3 Окутууну баалодо жана корректировкалоодо кайтарым байланыш механизминин болушу
- Өз ара сабактарга катышуу дептерлери
- Сабактарга анализдер
2.4 Билим берүү стандартынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун объективдүү жана ачык –айкын системасынын болушу.
- Окуучулардын билим сапатына административдик көзөмөл жүргүзүү жөнүндөгү жобо
- Административдик көзөмөл жүргүзүүнүн графиги
- Административдик көзөмөл жүргүзүү жөнүндөгү жобо
- Жазуу иштеринин справкалары
- Билим саппаттарын текшерүү справкалары
- Күндөлүктөрдү текшерүү справкалары
- Өздүк делолорду текшерүүнүн справкалары (2017-2022)
- Класстык журналдарды текшерүү справкалары (2017-2022)
2.5 Окуучуларга баалоонун колдонуучу эрежелери, жол-жоболору жана жыйынтыктары, ошондой эле аларды кайра кароонун жол-жоболору жөнүндө маалымдоо системасынын болушу.
- Мамлекеттик билим берүү стандарты
- Баанын обьективдүүлүгү тууралуу акт
- Предметтер боюнча чейректик мониторингдер
- Жыйынтыктоочу Мамлекеттик Аттестациялоону уюштуруу жана өткөрүү тартиби жөнүндө жобо
2.6 Коопсуз, өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ыңгайлуу билим берүү чөйрөсүн камсыздоо, билим берүү процессинде ден соолукту сактоочу ыкмаларды колдонуу
- Окуучулардын өзүн алып жүрүү эрежеси
- Окуучулардын окуу кабинеттериндеги жүрүм-турум эрежеси
- Өрт коопсуздугунан сактануу жөнүндөгү жобо
- Өрт коопсуздугунан сактануу боюнча каттоо журналы
- Кыргыз Республикасынын Билим берүү жөнүндөгү мыйзамы
- Мугалимдердин кызматтык нускамасы
- Мектептин уставы
- Техникалык коопсуздук, өрт коопсуздугунан сактануу эрежелери
- Мектептин дем алыш жана майрам күндөрүндөгү иштөө режими
- Эмгекти коргоо коопсуздугу боюнча инструктаж
- Окуу кабинеттеринин эстетикалык жасалгаланышы
2.7 Ички жана тышкы баалоонун системалуу мониторинг жүргүзүүнүн жыйынтыгы боюнча окуучулардын натыйжалардын динамикасы
- 2017-2018-окуу жылындагы билим сапатынын мониторинги
- 2018-2019-окуу жылындагы билим сапатынын мониторинги
- 2019-2020-окуу жылындагы билим сапатынын мониторинги
- 2020-2021-окуу жылындагы билим сапатынын мониторинги
- 2021-2022-окуу жылынын I, II, III чейректеринин билим сапатынын мониторинги
- Олимпиаданын жыйынтыгы
- НЦТнын жыйынтыктары
- ЖРТнын жыйынтыктары
- Класстардын жетишүү мониторинги (диаграммалар)
- Педкеӊешмелердин жылдык жыйынтык боюнча протоколдору
2.8 Кызыктар тараптардын кайрылууларына жана арыздарына таасир этүүнүн иштелип чыккан жана ишке киргизилген жол- жоболорунун болушу.
- Ишеним почтасы жөнүндө жобо
- Ишеним почтасынын болушу боюнча буйрук
3. Кадрдык саясаттын эффективдүүлүгү
3.1 Педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим программасына шайкеш келүүсү
- Тарификациялык комиссия түзүү жөнүндө буйрук
- Тарификация
- Мугалимдердин резюмелери
- Мугалимдердин сертификаттары
- Мугалимдердин дипломдору
3.2 Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол- жоболордун болушу
- Соцпедагогдун 2022-23-окуу жылына карата түзүлгөн жылдык иш планы
- Психологдун 2022-23-оку жылына карата түзүлгөн иш планы.
- ТИ завучунун 2022-23-оку жылына карата түзүлгөн иш планы.
- Профсоюз уюмунун акыркы 5 жыл ичинде эс алуу-дарылануу багытында путевка берүү жөнүндө протоколдорунун көчүрмөсү
- ИДН кызматкеринин иш планы. 2021-2022-окуу жылы
- Эмгекти коргоо коопсуздугу боюнча каттоо журналы
3.3 Педогогикалык кадрларды үзгүлтүксүз кесиптик өнүктүрүү, алардын квалификациясын жогорулатуу жана мативациялоо системасынын болушу
- Квалификациясын жогорулатуу курсунан өткөн мугалимдер
- Мугалимдердин сертификаттары
4. Материалдык-техникалык база
4.1 Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар ,спорт зал) болушу
- Жер участогун мөөнөтсүз пайдалануу укугу жөнүндөгү мамлекеттик акт
- Мектептин техникалык паспорту
- Сүрөттөр:
- окуу корпусу
- окуу кабинеттери
- ашкана
- спорт зал
- спорт аянтчалары
- актовый зал
4.2 Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык-эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер,өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери)
- Тейлөөчү кызматкерлердин кызматтык нускамалары
- Эмгекти коргоо иштерин уюштуруу жөнүндөгү жобо
- Эмгекти коргоо жана техникалык коопсуздук боюнча инструктаж
4.3 Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу
- Мектептин МТБсы боюнча маалымат
- МТБны жакшыртуу планы